
Пенис пен фаллустың мәдени тарихы
- Пенис моральдық тарих пен дінтану пәні
- Фаллус = тік жыныс мүшесі
- Тіршілік пен күштің белгісі
- Эмансипация қозғалысы: жыныс мүшесін әйелдерге қарсы қару ретінде анықтады
- Соғыс аймақтарында бейбіт әйелдерге қарсы қару ретінде нақты пайдалану (тапсырылған зорлау)
- діндерде теріс күштің символы ретінде де (мысалы, христиандықтағы күшті шайтан)
- жасампаз құрал және жауынгерлік күштің символы ретінде
Пенисаның мәдени тарихы - фон
Жыныс мүшесінің мәдени тарихы әдет-ғұрып тарихының және дінтану ғылымының бөлігі болып табылады. Қатаң айтқанда, бұл тік тұрған кездегі пенис сияқты фаллус туралы. Бүкіл кітапхананы онымен толтыруға дайын болмаса, тақырыпты кеңінен қарастыру қол жетімді кеңістіктен асып түседі. Сондықтан жеке аспектілерді ғана қарастыруға болады.

Пенис пен фаллустың символы
Тарихи доға өміршеңдік пен күштің белгісі ретінде фаллустың тарихқа дейінгі символизмінен 1970-ші жылдар шамасында болуы мүмкін эмансипацияның жоғары кезеңіндегі идеологиялық шайқастарға дейін созылады. Радикалды феминизм, Мэри Дэйли есімін атап өткенде, фаллусты күресуге тиіс патриархаттың, яғни ерлердің үстемдігінің көрінісі ретінде анықтады. Өткенге көз жүгіртсек, бұл көзқарас инветерандық мачолардың көзқарасынан аз ерекшеленді - адам өзін фаллуспен анықтайды. Әйтпесе ол «жеңге» болар еді. Бұл анықтама бойынша «нағыз еркек» - аңшы, оның олжасы - әйелдер және ол оларды «найзамен» немесе «найзасымен» өлтіреді, бұл екеуі де фаллусқа ортақ эвфемизм. Феминизмнің шектен шыққан көріністері пенисті дәл осылай түсінеді - ер адам әйелге қарсы көрсететін және қоғам оны залалсыздандыруы керек қару ретінде.
Пенис қару ретінде
Шындығында, бұл бағалауды толығымен жоққа шығаруға болмайды. Фаллустың соғыста қару ретінде қолданылуын жиі құжаттандыруға болады: мысалы, 1991 жылы Кувейтті Ирак басып алған кезде, 1992 жылы Югославиядағы қақтығыста негізінен мұсылман әйелдерге қарсы, 1994 жылы Руандадағы тутси халқын қырып-жоюда. , Конгодағы әлі жалғасып жатқан ұрыс кезінде (2008). Бір қызығы, бұл жағдайда қазіргі билік саясаты мифтік деңгеймен үйлесетін сияқты - әйелдерді кім «иесі» және қорлайтын болса, сол елдің иесі және оған бағынады.
Әйел жыныс мүшесін бекіту
Дегенмен, жыныс мүшесін бекіту тек ерлердің атрибуты емес. «Секс және қала» сияқты өте сәтті телехикаяны әлеуметтік сезімталдықтың сейсмометрі деп түсінетін болсақ, постфеминистік дәуірде әйел жыныс мүшесіне нақты бекітілген сияқты. Бұл телехикаяның кейіпкерлері неліктен ерлердің жыныс мүшелеріне шамамен он секунд сайын «әтеш» сөзін қолданатынын түсіндірудің басқа жолы жоқ. Осы бастапқы қараудан пенистің мәдени тарихы үшін бір факт анық болады - пенис немесе фаллустың мағынасы әрең өзгерді. Мыңжылдықтар бойы өзгерген жалғыз нәрсе - оны бағалау. Алайда, феминистік ықпалдар әсер еткен 20 ғасырдың аяғында фаллусты жағымсыз белгілермен қамтамасыз ету артықшылығы болды деген пікір қате.
Пенис пен фаллустың діндегі және ежелгі дәуірдегі маңызы
Христиандық өзінің жыныстық дұшпандық - немесе, кем дегенде, жыныстық сенімсіздік - артық ойнауға болмайтын тенденцияларымен, ер мүшеде жердегі өмірдің көз жасында адамның қасіретінің физикалық көрінісін бірнеше рет мойындады. Ібіліс күш-қуат қасиеттеріне лайықты түрде ие болды. Оларға ешкінің аяқтары, сондай-ақ жиі бейнеленген фаллус жатады. Еркектердің фалликалық мазасыздануының экстремалды мысалы - жас кезінде өзіне «толық операция» жасаған грек әкесі.
Тік жыныс мүшелері бар фигураларды тас дәуірінің суреттерінен табуға болады. Кейбір жолдар ағып жатқан ұрықты бейнелейді.Бақсыларды немесе тайпалық сиқыршыларды бейнелеу контекстінде фаллус өміршеңдік пен қуаттылық мағынасына ие болса керек. Жоғарыда айтылғандай, бұл екі термин дәйекті түрде тіркелуі керек. Бейнеленген рәсімдер аңшылық табысқа жету мақсатына қызмет еткендіктен, «құнарлылық», «өмір» және «тірі қалу және тұрақтылық» күрделі мағыналары да олармен байланысты. Фаллус миф деңгейінде өз алдына шығармашылық құрал болып табылады.Грек құдайы Кронос өзінің әкесі Уранды орақпен ұрып-соққанда, ол өте негізгі физикалық деңгейде билікке ие болады.
Индуизм культтік табыну объектісі ретінде Шива құдайының фаллус символы линганы біледі. Ежелгі Египет суреттері мен рельефтерінде мүшелері тік тұрған құдайлар бейнеленген. Тіпті ежелгі мысырлық обелисктердің өзі фалликалық таңбалар ретінде түсіндіріледі. Ең бастысы, Осирис культі фаллус символизмімен тығыз байланысты болды. Ежелгі Грецияда бұл жерде Деметер мен Дионистің құнарлылық культтері туралы айту керек. Приапус мүсіндері фаллуспен бейнеленген, ал комедияларда тік жыныс мүшесінің тым үлкен көшірмелері бар актерлар бейнеленген.
Христиандықпен фалликалық символизм жындық, түнгі немесе шайтандық фонға жоғалып кетті. Өз кезегінде, ерлердің жамбас аймағы сәнде қатты атап өтілді - lansquenet киіміндегі код бөлігі фаллустың қос функциясына жатады - ол бақытсыздықтан қорғайды және ол адамды бейнелейді - демек, жауынгерлік ерлік.